Najlepszy Blog o E-Commerce

Jak analizować efektywność kanałów e-commerce?

Narzędzi służące do analizowania efektywności marketingu on-line, są w stanie zmierzyć niemal wszystkie dane. Reklamowanie się na różnych kanałach społecznościowych, to nie tylko estetyczne zdjęcia i chwytliwe opisy, ale obowiązek każdego przedsiębiorcy podchodzącego z powagą do swojego biznesu internetowego. Inwestycja w reklamę powinna zwrócić się po założonym przez nas...

Jak wypromować sklep internetowy?

Pomimo tego, że posiadasz świetnie zaprojektowany sklep internetowy, dokładnie wyselekcjonowaną ofertę i wkładasz wiele wysiłku w obsługę klienta, to twój e-sklep nie przynosi spodziewanych zarobków? Niedostateczny ruch na twojej stronie, może wiązać się z jego niską widocznością w internecie. Aby wypromować sklep internetowy i dotrzeć do szerszej grupy odbiorców,...

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego lub planujesz założyć własny e-sklep, z pewnością zdajesz sobie sprawę z zagrożenia jakie niesie za sobą szeroka konkurencja i brak systematycznej pracy nad rozwojem swojej strony. Aby sklep internetowy działał efektywnie i zdobywał popularność wśród szerszej grupy klientów, trzeba odpowiednio go reklamować. Na skuteczną...

Jak otworzyć sklep internetowy?

Sprzedaż internetowa to działalność, która powinna być praktykowana przez każdego współczesnego przedsiębiorcę. Własna platforma sprzedażowa wymaga zdobycia rzetelnej wiedzy marketingowej, reklamowej, finansowej i programistycznej. Rynek e-commerce, to obecnie priorytet dla wielu firm. Ilość klientów kupujących towary za pośrednictwem internetu stale rośnie. W obecnych czasach, gdy dokonywanie zakupów bezpośrednio w...

Jak prowadzić blog w e-commerce?

Informacja to jedna z potrzeb, które pragnie zaspokoić klient dokonując zakupu konkretnego produktu. Co ciekawe, wśród klientów sklepów internetowych istotne jest nie tylko produkt i jego cena, ale także regularne informacje pojawiające się na blogach sklepów internetowych. Treści zamieszczane na blogu mają charakter informacyjny, poradnikowy lub specjalistyczny i dzięki...

Czym charakteryzuje się e-commerce?

Prowadzenie sklepu internetowego, pozornie wiąże się z samymi zaletami – daje niezależność w działaniu, możliwość osiągania wysokich zarobków, nie wymaga podjęcia pracy na etacie, a sama działalność sklepu internetowego, wydaje się relatywnie łatwa do nauczenia. Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy jednak mieć niezbędną wiedzę na temat zasad działających...

zwykły model sprzedaży przez sklep internetowy

Tradycyjny model sprzedaży VS Dropshipping

Czym różni się zwykły sklep internetowy od Dropshippingu ?

domena jak wybrać

Domena – co to jest, jak wybrać i gdzie kupić ?

  Domena to inaczej adres który wpisuję się w przeglądarce internetowej i dzięki temu strona internetowa na którą wskazuję dana domena, wyświetla się na ekranie komputera. Domena jest unikalna czyli nie ma na świecie dwóch takich samych domen z tym samym rozszerzeniem np. “.pl”, z tego powodu wiele nazw...